Jak z automatu budować listę adresową kupujących? Licencja FMP GetResponse

integracja fast miro pay z get response

Nadchodzi kolejna aktualizacja pluginu Fast Micro Pay 1.7. W ankiecie rozbudowy wtyczki FMP wielu z was poprosiło o wdrożenie integracji z autoresponderem GetResponse. Tak też się stało – wdrożyliśmy funkcjonalność, która pobiera adresy mailowe kupujących i automatycznie dodaje maile do wybranej kampanii w narzędziu GetResponse.

Zobacz wideo poradnik

[youtube id=”0gSk3aP0Or0″]

Płatny dostęp do treści z wtyczką Fast Micro Pay

Dotychczas plugin FMP działał w prosty sposób. Użytkownik podaje adres mailowy, aby dokonać zakupu treści premium. Po zakupie treści premium kupujący otrzymuje zakupioną treść na stronie.

pobranie maila do płatności

Adres mailowy podany w trakcie płatności jest zarazem kodem dostępu do usługi premium.

Integracja wtyczki Fast Micro Pay z GetResponse [PORADNIK]

Jak działa integracja? Kupujący przed dokonaniem zakupu płatnej treści, ebooka czy abonamentu musi podać swój adres mailowy. Wtyczka Fast Micro Pay integruje się operatorem płatności (Dotpay, PayU oraz TPay) oraz narzędziem GetResponse. Adres mailowy podany przez kupującego zostanie automatycznie umieszczony w wybranej kampanii GetResponse, gdzie będzie można wysyłać newsletter bądź aktywować autoresponder.

Proces integracji wtyczki FMP z GetResponse zostanie omówiony w kilku krokach.

Krok 1 – Rejestracja konta w GetResponse

Kliknij tutaj i założ konto w GetResponse. Narzędzie umożliwia wysłanie mailingu lub autorespondera z wybranej kampanii.

getresponse

Krok 2 – Załóż kampanię w GetResponse

Dodaj nową kampanię, odwiedzając link: https://app.getresponse.com/create_campaign.html

nowa kampania getresponse

Krok 3 – Pobierz wtyczkę Fast Micro Pay

Zaloguj się do kokpitu bloga WordPress. Proces sprzedaży płatnego dostępu do treści oraz integracji z GetResponse zrealizuje automatycznie wtyczka Fast Micro Pay.

Zaktualizowany plugin możesz pobrać TUTAJ w odpowiednim formacie .ZIP.

Zamów licencję Fast Micro Pay

Krok 4 – Aktywuj płatny dostęp do treści w WordPress

Wtyczka umożliwia sprzedaż płatnej treści, kursu wideo, ebooka, webinaru premium, abonamentu czy uruchomienia darowizn.

Jak zrobić płatny dostęp do treści z wtyczką Fast Micro Pay na WordPressie za pośrednictwem:

Kompletna wideo dokumentacja wtyczki FMP: https://fastmicropay.pl/dokumentacja-wtyczki-fmp/

Wystarczy, że zbudujesz wpis lub stronę z zablokowaną treścią.

Pomiędzy znaczniki [ FMP ][ /FMP ] należy umieścić shortcod:

[GETRESPONSE api_key=”{KLUCZ API}” token=”TOKEN KAMPANII”]

Klucz API dostępny jest tutaj:

Token kampanii dostępny jest tutaj:

Shortcod można wstawić przez przycisk w edytorze wizualnym i tekstowym albo wpisać ręcznie.

fast micro pay shortcod getresponse

To wszystko! Po zakupieniu usługi i powrocie do bloga email zostaje dodany do kampanii. Informacja o tym lub o ewentualnych błędach powinna pojawić się w logu wtyczki. Kupujący dostaje systemowego maila z GetResponse o zapisaniu do kampanii – i po akceptacji trafia na listę.

Gdzie możesz kupić trwałą licencję Fast Micro Pay?


wtyczka Fast Micro Pay do płatności online i SMS Premium

Jak wykorzystać adres mailowy kupującego w marketingu?

Jeżeli tworzysz wartościowe treści, nagrywasz wideo kursy czy piszesz ebooki, to z pewnością chcesz zwiększyć sprzedaż wyprodukowanych produktów multimedialnych.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Bardzo prosto! Zbuduj relację z kupującymi opartą na wartości i zaufaniu.

Dlaczego budować relację z kupującymi?

Odpowiedź jest prosta. Osoba, która już raz dokonała zakupu w Twoim serwisie szybciej dokona drugiego zakupu produktu. I kolejnego…

Biznes opiera się na relacjach z ludźmi – kupujemy albo pod wpływem emocji albo od osoby, którą znamy i jej ufamy. Skoro już raz kupujący dokonał zakupu u Ciebie, to może zostać stałym klientem i zagorzałym fanem Twojej marki.

Zaniedbujesz kupujących? Oni zapomną o Tobie!

Osoba, która kupuje Twój produkt obdarzyła Cię swoim zaufaniem. Podała swojego maila podczas zakupu, wyłożyła pieniądze na zakup treści, które stworzyłeś… A Ty? Chowasz pieniądze do kieszeni… I szukasz kolejnych klientów, zapominając o osobach, które już dokonały zakupu. Popełniasz kardynalny błąd!

A szkoda, ponieważ kupujący to złoto – prawdziwy skarb biznesu. To właśnie kupujący są motorem napędowym w rozwoju firmy.

Pamiętaj o kupujących i buduj z nimi dobre relacje, a przyniosą Ci kolejne zyski!

Buduj relację z kupującymi!

Aktualizacji wtyczki Fast Micro Pay do wersji 1.7 przyświecała złota myśl: Zbuduj zautomatyzowaną relację z kupującymi poprzez kontakt mailowy.

Mailingi są nadal bardzo dobrym kanałem komunikacji z kupującymi, dlatego zintegrowaliśmy wtyczkę Fast Micro Pay z narzędziem email marketingowym GetResponse.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

4 komentarze - Jak z automatu budować listę adresową kupujących? Licencja FMP GetResponse

  1. Fajnie, że podłączyli taką opcję 😉

    1. Marek pisze:

      Do aktualizacji FMP GetResponse jeszcze zostanie dołączona funkcjonalność kodów rabatowych, która w ankiecie rozbudowy Fast Micro Pay cieszyła się dużym zainteresowaniem.

      Update nastąpi pod koniec lutego lub na początku marca.

  2. Maciej pisze:

    Hmm na pewno przetestuje to w najbliższym czasie, zapowiada się na świetne narzędzie.

    1. Marek pisze:

      Dzięki Maciek,

      Narzędzie teraz rozbudowujemy głównie pod osoby, które już zakupiły FMP lub chciałyby zakupić plugin. Jeżeli brakuje jakichś funkcji we wtyczce, to proszę się podzielić pomysłami tutaj – https://fastmicropay.pl/ankieta-fmp

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *