Co warto wiedzieć o InPost WooCommerce, czyli niezastąpionej wtyczce do zarządzania przesyłkami?

inpost woocommerce

Usługi InPost są niedrogie i bardzo dobrze znane wśród klientów sklepów internetowych. Jeżeli planujesz lub już korzystasz z usług tego przewoźnika, zadbaj, by obsługa wysyłek była maksymalnie łatwa. Jeżeli masz sklep skonfigurowany na WooCommerce, zrobisz to dzięki wtyczce InPost WooCommerce.

Dlaczego warto skorzystać z tej wtyczki?

Wysyłka towaru jest jednym z ważniejszych elementów biznesu online. Bez odpowiednich narzędzi trudno nad nią zapanować. Klienci lubią, gdy wszystko jest podane jak na tacy, przebiega szybko i sprawnie.

Dlatego godna polecenia jest wtyczka InPost WooCommerce, dzięki której zintegrujesz witrynę sklepową z platformą wysyłkową InPost i zautomatyzujesz cały proces realizacji zamówień. Prace związane z wysyłkami staną się prostsze i szybsze. Zarówno dla sklepu, jak i klientów.

Jak działa wtyczka InPost WooCommerce?

W skrócie wygląda to tak, że nadajesz paczkę, generujesz etykietę nadawczą i śledzisz przesyłkę. I robisz to z poziomu sklepu WooCommerce – dzięki Flexible Shipping wszystko jest zintegrowane z usługami InPost. Istnieje możliwość całkowitego zautomatyzowania nadawania przesyłek. Masz wgląd do panelu, dlatego w łatwy sposób zarządzasz informacjami o wysyłkach i widzisz, które zamówienia zostały zrealizowane.

Oto co warto wiedzieć o wtyczce:

  • zarządzasz wszystkimi rodzajami przesyłek InPost (kurier i paczkomaty),
  • integrujesz automatyzujesz cały proces realizacji zamówień,
  • integrujesz z Managerem przesyłek kurierskich,
  • jednym kliknięciem nadajesz masowe przesyłki,
  • integrujesz z Allegro (jeżeli sprzedajesz tam swoje produkty, możesz zarządzać wysyłkami z poziomu sklepu WooCommerce),
  • dzięki integracji z Flexible Printing generujesz etykiety PDF i EPL oraz automatyczne je drukujesz lub zapisujesz,
  • wybierasz rozmiar paczki i sposób nadania paczki dla każdego zamówienia (paczkomaty),
  • ustawiasz domyślne rozmiary paczki dla metody wysyłki Flexible Shipping (kurier),
  • automatycznie pobierasz wagi produktów z zamówienia (kurier).

Zamiast punktować zalety, warto oddać głos osobom, które już korzystają z tego narzędzia.

Na przykład Pani Agnieszka z Konina napisała tak:

Bardzo funkcjonalna wtyczka, bez której nie wyobrażam sobie prowadzenia sklepu internetowego.

A więcej opinii szukaj tu.

Jak skorzystają Twoi klienci?

InPost WooCommerce została stworzona również z myślą o Twoich klientach. Na mapie sprawdzają najbliższe miejsce dostawy i od razu otrzymują informację o cenie przesyłki i czasie realizacji. Ustalają dogodny dla siebie sposób dostawy: paczkomaty lub kurier. Mają również możliwość wybrania wysyłki za pobraniem lub ubezpieczenia. Lista paczkomatów (których przybywa) jest automatycznie aktualizowana.

Kupując wtyczkę, w zasadzie dostajesz wszystko, co jest potrzebne do zarządzania dostawami InPost. Nadajesz paczki, generujesz gotowe do druku dokumenty, informujesz klientów o wysyłce towaru, sprawdzasz, jaki jest status realizacji zamówień – czyli wszystko masz pod kontrolą.

Zdziwisz się, jak niewiele to kosztuje

InPost WooCommerce kosztuje 199 zł netto. W tej cenie otrzymujesz wtyczkę do dyspozycji na zawsze oraz 1 rok bezpłatnych aktualizacji i wsparcia technicznego. To nie tak, że po zakupie wtyczki zostajesz bez pomocy. Specjaliści pomogą Ci w integracji narzędzia oraz będą na bieżąco rozwiązywali problemy.
Nikt nie lubi kupować w ciemno, dlatego najpierw warto za darmo wypróbować wersję demo.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *