Co warto wiedzieć o InPost WooCommerce, czyli niezastąpionej wtyczce do zarządzania przesyłkami?

Usługi InPost są niedrogie i bardzo dobrze znane wśród klientów sklepów internetowych. Jeżeli planujesz lub już korzystasz z usług tego przewoźnika, zadbaj, by obsługa wysyłek była maksymalnie łatwa. Jeżeli masz sklep skonfigurowany na WooCommerce, zrobisz to dzięki wtyczce InPost WooCommerce.
Dlaczego warto skorzystać z tej wtyczki?
Wysyłka towaru jest jednym z ważniejszych elementów biznesu online. Bez odpowiednich narzędzi trudno nad nią zapanować. Klienci lubią, gdy wszystko jest podane jak na tacy, przebiega szybko i sprawnie.
Dlatego godna polecenia jest wtyczka InPost WooCommerce, dzięki której zintegrujesz witrynę sklepową z platformą wysyłkową InPost i zautomatyzujesz cały proces realizacji zamówień. Prace związane z wysyłkami staną się prostsze i szybsze. Zarówno dla sklepu, jak i klientów.
Jak działa wtyczka InPost WooCommerce?
W skrócie wygląda to tak, że nadajesz paczkę, generujesz etykietę nadawczą i śledzisz przesyłkę. I robisz to z poziomu sklepu WooCommerce – dzięki Flexible Shipping wszystko jest zintegrowane z usługami InPost. Istnieje możliwość całkowitego zautomatyzowania nadawania przesyłek. Masz wgląd do panelu, dlatego w łatwy sposób zarządzasz informacjami o wysyłkach i widzisz, które zamówienia zostały zrealizowane.
Oto co warto wiedzieć o wtyczce:
- zarządzasz wszystkimi rodzajami przesyłek InPost (kurier i paczkomaty),
- integrujesz automatyzujesz cały proces realizacji zamówień,
- integrujesz z Managerem przesyłek kurierskich,
- jednym kliknięciem nadajesz masowe przesyłki,
- integrujesz z Allegro (jeżeli sprzedajesz tam swoje produkty, możesz zarządzać wysyłkami z poziomu sklepu WooCommerce),
- dzięki integracji z Flexible Printing generujesz etykiety PDF i EPL oraz automatyczne je drukujesz lub zapisujesz,
- wybierasz rozmiar paczki i sposób nadania paczki dla każdego zamówienia (paczkomaty),
- ustawiasz domyślne rozmiary paczki dla metody wysyłki Flexible Shipping (kurier),
- automatycznie pobierasz wagi produktów z zamówienia (kurier).
Zamiast punktować zalety, warto oddać głos osobom, które już korzystają z tego narzędzia.
Na przykład Pani Agnieszka z Konina napisała tak:
Bardzo funkcjonalna wtyczka, bez której nie wyobrażam sobie prowadzenia sklepu internetowego.
A więcej opinii szukaj tu.
Jak skorzystają Twoi klienci?
InPost WooCommerce została stworzona również z myślą o Twoich klientach. Na mapie sprawdzają najbliższe miejsce dostawy i od razu otrzymują informację o cenie przesyłki i czasie realizacji. Ustalają dogodny dla siebie sposób dostawy: paczkomaty lub kurier. Mają również możliwość wybrania wysyłki za pobraniem lub ubezpieczenia. Lista paczkomatów (których przybywa) jest automatycznie aktualizowana.
Kupując wtyczkę, w zasadzie dostajesz wszystko, co jest potrzebne do zarządzania dostawami InPost. Nadajesz paczki, generujesz gotowe do druku dokumenty, informujesz klientów o wysyłce towaru, sprawdzasz, jaki jest status realizacji zamówień – czyli wszystko masz pod kontrolą.
Zdziwisz się, jak niewiele to kosztuje
InPost WooCommerce kosztuje 199 zł netto. W tej cenie otrzymujesz wtyczkę do dyspozycji na zawsze oraz 1 rok bezpłatnych aktualizacji i wsparcia technicznego. To nie tak, że po zakupie wtyczki zostajesz bez pomocy. Specjaliści pomogą Ci w integracji narzędzia oraz będą na bieżąco rozwiązywali problemy.
Nikt nie lubi kupować w ciemno, dlatego najpierw warto za darmo wypróbować wersję demo.
