Jak zdobyć klientów dzięki reklamie w Internecie?
Reklama internetowa to obecnie najlepszy sposób na pozyskanie klientów. Dzięki temu, że jest łatwo dostępna, dosyć prosta w stworzeniu, a jednocześnie dosyć tania na tle innych mediów jak telewizja czy radio, jest coraz częściej wybierana. I słusznie. Warto bliżej się nią zainteresować i dowiedzieć się jakich działań można się podjąć, aby była skuteczna i przyniosła nam zamierzone efekty. A możliwości jest naprawdę dużo. Aby pozyskać klientów dobrze jest zainteresować się kilkoma dziedzinami reklamowania się w Internecie. Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów co zrobić, aby zaistnieć, pokazać się i nakłonić ludzi do tego, aby skorzystali właśnie z naszej strony.
1. REKLAMY – BANERY
To chyba jeden z najbardziej popularnych, a jednocześnie dosyć tanich i skutecznych sposobów na zareklamowanie całego przedsiębiorstwa, albo tylko konkretnego produktu. Tak naprawdę to, co na nim umieścimy, zależy tylko od nas. Dobrze byłoby, aby zrobiła to nam agencja, która ma sprawdzone strony, sieć reklamową, gdzie mogliby promować nasze przedsiębiorstwo. Dzięki temu mamy większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów. Tylko sprawdzone agencje reklamowe mogą nam to zrobić tak, aby faktycznie przyniosło nam to później jak najbardziej realny zysk.
2. CONTENT MARKETING / ARTYKUŁY
Słowo ma wielką moc. Google bardzo lubi wszystko, co jest unikalne, merytoryczne i wysokie jakościowo. Szczególnie właśnie teksty pisane, które zawsze „wyrzuca” wysoko na pozycjach w wyszukiwarkach. Ważne jest to, aby po pierwsze – mieć dobry content (czyli treść) na stronie, a po drugie – aby pokazać siebie w jakimś dobrym artykule na innej stronie i zastosować linkowanie zewnętrzne, ażeby pokazać robotom Google, że naprawdę dobrze jest nas pokazywać, bo jesteśmy tego warci. Content marketingiem i artykułami, które się pisze w jego zakresie, nie warto zajmować się na własną rękę – nie wystarczy tylko zatrudnić jakiegoś studenta, dać mu kartki z tematami, posadzić przed komputerem i kazać pisać. Trzeba osoby, która ma dobry warsztat dziennikarski, odpowiednią wiedzę i potrafi skleić taki tekst, który przyciągnie jak najwięcej osób. Dobrze, jeśli zdecydujemy się na agencję reklamową – często mają one swoje zaufane miejsca, na których mogą to pokazać albo posiadają swoją własną sieć reklamową, która jest wartościowa.
3. STRONA INTERNETOWA
To absolutna podstawa! Każdy z nas musi mieć w Internecie swoją wizytówkę. To dodatkowo coś, co pracuje na nas 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, w 365 dni w roku. Jest to jedna z najtańszych opcji, ale dość wymagająca, bo żeby faktycznie zachęcała klientów i w ogóle była widoczna w wyszukiwarkach, musi być odpowiednio zrobiona. Dobrze jest w tej kwestii również zaufać specjalistom – musi być wypozycjonowana, zawierać ciekawe treści, mieć właściwy układ, a także być dostosowana pod urządzenia mobilne np. telefon. Odpowiednie słowa kluczowe również grają tutaj kluczowe role.
Nie do końca wiadomo jak się za to wszystko zabrać? Nie bez przyczyny takie działania lepiej oddać osobom, które naprawdę się na tym znają, żeby mogły dla nas budować świadomość marki i za nas sprawiać, żeby klienci chcieli skorzystać właśnie z naszych usług. Przecież nie na wszystkim musimy się znać. Jakiej agencji warto zaufać? Takiej, która ma wykwalifikowaną kadrę, duże doświadczenie, a dodatkowo wspaniałe podejście do klienta, a oprócz tego – może zrobić to wszystko. Sprawdź więc ofertę SPOKEO i wybierz coś dla siebie.
Na adconnect.pl znajdziesz również dział oferty pracy dzięki którym możesz rozpocząć Swoją przygodę z poszukiwaniem wymarzonego zawodu
Najlepszym rozwiązaniem moim zdaniem jak na ten moment jest reklama w sieci reklamowej Google z rozszerzeniem na Google Maps + remarketing. Efekt gwarantowany.