Czy da się zarobić na porównywarce cen?

porównywarki cen, a zarabianie

Porównywarka cen to witryna internetowa, która w jednym miejscu gromadzi przedsiębiorców z danej branży lub wielu branż (w zależności od stopnia specjalizacji porównywarki) i prezentuje ich ofertę konsumentom. Takie rozwiązanie zdecydowanie ułatwia klientom robienie zakupów przez Internet – sprawia, że te są wygodniejsze i szybsze, a także maksymalnie satysfakcjonujące (kupujemy towar w najlepszej cenie, na najdogodniejszych dla nas warunkach). Jakie korzyści przynoszą porównywarki i czy da się na nich zarobić?

Na czym zarabiają porównywarki cen?

Porównywarki cen rosną w siłę – jest ich coraz więcej i coraz częściej dedykowane są konkretnym branżom. To nowatorska forma sprzedaży przez Internet, będąca równocześnie źródłem profitów dla klientów i przedsiębiorców. Oczywiste korzyści odnosi tutaj konsument – firmy chcąc przyciągnąć klientów do swoich sklepów konkurują ze sobą, oferując coraz lepsze warunki zakupu (coraz niższe ceny). Korzyści odnoszą również przedsiębiorcy – porównywarki cen mogą być bowiem doskonałym sposobem promocji, a odpowiednia strategia handlowa i marketingowa umożliwia dotarcie do znacznie szerszego grona klientów (im atrakcyjniejsze ceny produktów – tym wyższa pozycja w wyszukiwarce).

Jak zarabiać na porównywarkach cen? Najczęstszą metodą rozliczania pomiędzy właścicielem portalu, a przedsiębiorcą jest CPC i wynikające z niego PPC. Cost Per Click tłumaczy się jako „koszt za kliknięcie”, a Pay Per Click jako „płacenie za kliknięcia”. Przedsiębiorcy nie płacą więc za fakt, że ich oferta jest na danym portalu internetowym wyświetlana – opłata pobierana jest wyłącznie za kliknięcia użytkowników w tę ofertę, a w niektórych przypadkach tylko za kliknięcia, które zakończyły się zakupem danego produktu lub usługi. Dodatkowy zarobek porównywarek cen może pochodzić np. z wyświetlania reklam.

Czy warto inwestować swój czas?

Porównywarka cen to doskonały pomysł na dochodowy portal internetowy. Wirtualne trendy zmieniają się dynamicznie i np. blogi (w swej tradycyjnej odsłonie) powoli odchodzą już do przysłowiowego lamusa. Pisane poradniki, czy tutoriale wypierane są przez video – mniej czasu zajmuje oglądnięcie krótkiego filmu niż zapoznanie się z treścią dłuższego tekstu na ten sam temat. Współczesny internauta chce szybko i efektywnie przeszukiwać sieć oraz ekspresowo zdobywać potrzebne mu informacje – porównywarki cen zaspokajają te właśnie potrzeby, maksymalnie ułatwiając robienie satysfakcjonujących zakupów w Internecie.

Pod linkiem możesz zobaczyć jedną z takich porównywarek cen – https://sklep.modadzis.pl

Czy da się zarobić na porównywarce cen?
5 (100%) 4 votes

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontakt przez Facebook Messenger