Czy Twoja firma potrzebuje zdalnego asystenta?

Czy Twoja firma potrzebuje zdalnego asystenta?

Prowadzenie działalności gospodarczej jest zadaniem wymagającym, dlatego coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z profesjonalnej pomocy, którą może świadczyć asystent. Jednak często zatrudnianie nowego pracownika nie jest opłacalne, dlatego tak wiele osób korzysta obecnie z pomocy asystentów zdalnych. Na czym polegają takie usługi i czy warto z nich skorzystać we własnej firmie?

Zdalny asystent – co może robić?

Zdalny asystent to specjalista, który może zajmować się naprawdę wieloma zadaniami, na które przedsiębiorca może zwyczajnie nie mieć czasu lub woli zlecić je komuś innemu, a samemu zająć się planowaniem strategii biznesowych i rozwojem firmy. Zdalny asystent może ponadto pomagać w przypadku spraw prywatnych!

Asystent wirtualny może na przykład wykonywać research, poszukując ofert nieruchomości, w których będzie się mieścić przyszła placówka Twojej firmy. Może także sprawdzić, jakie działania obecnie wykonują podmioty konkurencyjne. Zdalny asystent może także prowadzić dla Ciebie kalendarz, na przykład przypominając o ważnych spotkaniach oraz wydatkach cyklicznych (typu opłaty za lokal). Wirtualna pomoc może też dotyczyć takich spraw, jak przygotowywanie trendów modowych czy prowadzenie aukcji w internecie.

Ponadto asystent może pomóc Ci w sprawach dotyczących życia prywatnego, a więc znaleźć i zarezerwować wizytę u specjalisty w taki sposób, żeby jej termin nie kolidował ze spotkaniami czy ważnymi sprawami. Może też zaplanować dla Ciebie i rodziny wakacje, znaleźć nauczyciela muzyki dla dziecka, a nawet zaplanować ślub i wesele. Zdalny asystent może się także zająć obsługą narzędzi, takich jak CRM, systemy do masowej wysyłki mailowej lub SMS, a ponadto redagować teksty, prowadzić profile w mediach społecznościowych czy wykonywać proste tłumaczenia. To świetne rozwiązanie zarówno dla dużych, średnich i małych firm!

Zdalni asystenci z doświadczeniem

Jeśli szukasz dobrego zdalnego asystenta, to możesz bliżej przyjrzeć się np. ofercie marki Brella.pl, która zajmuje się outsourcingiem tego rodzaju. Klient płaci wyłącznie za przepracowane godziny specjalistów, niezależnie od ich typu. Asystenci są dyspozycyjni od 8 do 20, a kiedy zlecone zadanie jest wysoce skomplikowane, może nad nim pracować grupa, a nie jeden ekspert, dzięki czemu zostanie zrealizowane na czas, a to wszystko w konkurencyjnych cenach.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontakt przez Facebook Messenger