Szyldy firmowe nowoczesną formą reklamy zewnętrznej

Proces tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa obejmuje różnorodne działania marketingowe mające na celu między innymi zwiększenie świadomości konsumentów na temat naszej marki lub dotarcie z treścią reklamową do nowych osób. Jednym z popularnych narzędzi, które pozwala to osiągnąć są szyldy firmowe.
Szyldy reklamowe wciąż popularne
Różnorodne nowoczesne szyldy zewnętrzne wciąż pozostają jedną z najpopularniejszych zarówno w Polsce, jak i na świecie metod komunikacji przedsiębiorstwa z klientem. Mimo postępującej cyfryzacji i przenoszenia działań marketingowych do sfery internetowej reklama zewnętrzna nie będzie tracić na powszechności w kolejnych latach.
Bezpośrednim potwierdzeniem tego są dane przedłożone przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej. Według raportu w roku 2018 wydatki przedsiębiorstw na reklamę outdoor wzrosły o 4% w stosunku do roku wcześniejszego. Ponadto wydatki na reklamę zewnętrzną utrzymują się na stabilnym poziomie od wielu lat.
Dlaczego warto zainwestować w szyld?
Szyldy firmowe (np dostępne tutaj). są tanim rozwiązaniem o wielu praktycznych walorach. Odpowiednio umiejscowiony i zaprojektowany szyld może posłużyć jako doskonały kierunkowskaz informujący nas o położeniu naszego przedsiębiorstwa. Ponadto oprócz poinformowania o lokalizacji punku outdoorowy szyld może zwrócić uwagę potencjalnych klientów i przyczynić się do zwiększenia świadomości marki.
Jeżeli zdecydowaliśmy się na usługi doświadczonej firmy, specjalizującej się w produkcji reklam zewnętrznych możemy liczyć na wsparcie profesjonalnych grafików przy projektowaniu szyldu firmowego. Odpowiednio wykonany, z dbałością o walory estetyczne pozwoli na wzbudzenie zaufania potencjalnej klienteli oraz przyczyni się do wytworzenia pozytywnych odczuć względem prowadzonej działalności.
Inną dużą zaletą firmowych szyldów reklamowych jest ich wysoka odporność na zewnętrzne warunki atmosferyczne. Jeżeli producent wykonał zamówienie profesjonalnie możemy mieć pewność, iż poprzez wysokiej jakości materiały szyldy będą wypełniały swoje zadanie marketingowe przez lata. Zarówno w czasie skrajnie wysokich, jak i niskich temperatur zachowując walory estetyczne.
Szyld firmowy – jaki materiał?
Mogą być wykonane z różnorodnych materiałów, poprzez co charakteryzować się odmienną wytrzymałością a uszkodzenia mechaniczne, warunki atmosferyczne oraz szybkością brudzenia, co bezpośrednio wpływa na walory estetyczne.
Do zarówno najpopularniejszych, jak i najciekawszych materiałów zaliczyć można:
- szyldy drewniane (idealne w stylu retro i klasycznym),
- szyldy reklamowe z pleksi (idealny materiał na szyld świetlny)
- szyldy reklamowe z dibondu (nie rozwarstwią się, nie zblakną),
- szyldy z aluminium lub mosiądzu (Idealne dla kancelarii i biur).
To, na jaki materiał powinniśmy się zdecydować będzie zależne od rodzaju działalności gospodarczej, jaką prowadzimy (estetyka dopasowana do naszej usługi, produktu), od lokalizacji, w jakiej szyld będzie umieszczony oraz od oczekiwanej odporności na uszkodzenia mechaniczne i warunki pogodowe.
