Pozycjonowanie, czy AdWords – co lepsze i skuteczniejsze na klientów? [PORADNIK]
Zastanawiasz się, jak skutecznie rozpocząć reklamę swojego biznesu w wyszukiwarce Google? Masz do wyboru dwa różne źródła pozyskania konwertującego ruchu z Google – AdWords oraz pozycjonowanie. W dzisiejszym wideo tutorialu chciałbym pokazać, które źródło jest lepszym oraz skuteczniejszym źródłem ruchu do zdobywania klientów przez internet?
Każdy kanał ruchu ma swoje zalety i wady, które pozwalają wyciągnąć trafne wnioski. Zdecydowałem się nagrać poradnik, który porównuje źródła płatnej reklamy AdWords i darmowej reklamy organicznej. Zapraszam do lektury!
Jak odróżnić reklamę AdWords od reklamy organicznej w wyszukiwarce Google?
W wynikach wyszukiwania pojawiają się dwie formy reklamy:
- Płatna reklama pochodząca z usług Google AdWords.
- Darmowa reklama pochodząca z usługi pozycjonowania stron określanej potocznie jako SEO.
Zobacz wideo poradnik
Co lepiej wybrać – pozycjonowanie, czy Google AdWords?
[youtube id=”HZRPjPRecSE”]
Materiał wideo pochodzi z kanału YouTube naszej firmy Projekt Marketing.
Spis zawartości materiału wideo:
- Odróżnianie reklamy AdWords i naturalnej reklamy organicznej.
- Pozycjonowanie vs linki sponsorowane.
- Umiejscowienie reklamy w SERP.
- Szybkość wyświetlania reklamy w wyszukiwarce.
- Pierwsze efekty z reklamy.
- Zagrożenie karą od Google.
- Geolokalizacja reklamy w wyszukiwarce Google.
- Poszukiwanie nowych fraz pod marketing słów kluczowych.
- Reklamy w biznesach sezonowych.
- Ograniczenia na stronie www.
- Długofalowa inwestycja w marketing słów kluczowych.
- Wielkość ruchu na stronę kierowana z linków sponsorowanych i reklamy organicznej.
- Która forma reklamy jest lepsza – AdWords, czy pozycjonowanie?
Dzięki za świetne wytłumaczenie tego tematu. Filmik wyjaśnia dosłownie wszystko, w tym temacie, teraz już wiem co wybrać.
Dzięki Bartek 🙂
Testuj 🙂
Ciekawy artykuł
Dzięki, będę odwiedzać:)
Dzięki za wyświetlenie tematu. 😉
Obie formy reklamy są bardzo skuteczne. Google AdWords daje natychmiastowe rezultaty, z kolei na efekty pozycjonowania trzeba poczekać przynajmniej kilka miesięcy. Dlatego optymalnym rozwiązaniem będzie zastosowanie obu metod równocześnie, wtedy możemy liczyć zarówno na krótkoterminowe, jak i długofalowe efekty, przy jednoczesnej optymalizacji budżetu marketingowego