Panowie na zakupach

panowie na zakupach

Zakupy męskiej odzieży, o ile wykraczają poza standardowy zestaw koszulka plus jeansy, potrafią zamienić się w prawdziwe przedsięwzięcie, którego uczestnikami, poza samym zainteresowanym, często zostają również członkowie rodziny oraz najbliżsi próbujący pomóc w wyborze koszuli, garnituru czy akcesoriów. Jak zatem sprawnie się do tego zabrać?

Sklepy wrogiem mężczyzny?

Znakomita większość mężczyzn nie znosi zakupów. Jest to fakt, z którym trudno dyskutować i który wbrew pozorom nie oznacza, że płeć męska nie przywiązuje wagi do wyglądu. Lubimy wyglądać dobrze, doceniamy wpływ dobrze dobranych strojów na nasze samopoczucie, jednak wizja wielogodzinnych przymiarek potrafi skutecznie popsuć humor i to na długo przed wyjściem na wyprawę wśród sklepów. Spróbujmy znaleźć nie tylko odpowiedź na pytanie, dlaczego tak się dzieje, ale też odkryć receptę pozwalającą połączyć pożyteczne z być może przyjemnym.

Badania statystyczny mówią, że przeciętny czas, jaki mężczyzna poświęca na zakupy to niespełna 30 minut. Czas ten obejmuje wejście do sklepu, przejrzenie oferty, przymiarki sfinalizowanie transakcji. Suche dane nie powinny prowadzić do uogólnień, część Panów poświęci tym czynnościom zdecydowanie więcej czasu, choć warto zauważyć, że innym wystarczy kilka lub kilkanaście minut. Czy w tak szybkim tempie można dokonać właściwego wyboru, a przede wszystkim, co sprawia, że większość mężczyzn nie lubi zakupów i traktuje je jak przykry, choć konieczny obowiązek?

Proste rozwiązania

O ile dla kobiet wyjście na zakupy to często sposób spędzenia czasu, który poza dokonaniem sprawunków pozwala na rekonesans w świecie mody, to dla mężczyzn jest to raczej misja z jasno określonym celem. Celem jest nabycie odzieży, a wszelkie kroki pośrednie należy ograniczyć do minimum. Panowie nie lubią być przytłoczeni wieloma wariantami wyboru, dopasowania kolorystyczne stanowią męczący obowiązek, podobnie jak konieczność odbycia serii przymiarek. W tym miejscu trzeba zaznaczyć, że ta zasada dotyczy większości, lecz absolutnie nie wszystkich przedstawicieli rodu męskiego.

Tradycyjne sklepy mężczyzn po prostu przytłaczają, zupełnie inaczej jest jednak w wypadku sklepów internetowych. Tutaj podział między płciami rozkłada się w równym stopniu, co ciekawe tendencja wzrostowa dotyczy właśnie panów. Szczególna popularność zyskują strony takie jak EleganckiPan.com.pl o ofercie ukierunkowanej na modę męską. Łatwy dostęp do informacji, wszystkie produkty w jednym miejscu, możliwość porównania cen, a wszystko to na wyciągnięcie ręki, bez potrzeby kilometrowych spacerów wśród półek, to kusząca alternatywa. Okazuje się, że mężczyźni nie tyle nie lubią zakupów, ile cenią ich prostą i wygodną formę.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *