Oklejanie samochodów skuteczną reklamą firmy

oklejanie aut

Nałożenie folii na samochód, zarówno ochronnej, jak i reklamowej jest inwestycją. Folia ochronna poprawia estetykę karoserii, przywracając jej połysk i głębię koloru. Chroni lakier przed uszkodzeniami oraz karoserię przed korozją pozwalając zaoszczędzić na utrzymaniu samochodu. Folia reklamowa, spójna pod względem graficznym i merytorycznym pozwoli dotrzeć do nowych klientów i wygenerować realne zyski.

Przedsiębiorco, kiedy warto okleić samochód firmowy?

Odpowiedź brzmi zawsze. Zarówno z powodów praktycznych jak ochrona lakieru, jak i marketingowych. Aczkolwiek w drugim przypadku treści reklamowe na samochodzie będą miały szczególnie duży wpływ na sprzedaż, jeżeli prowadzimy działalność na rynku lokalnym lub gdy posiadamy flotę samochodową.

W przypadku działalności lokalnej oklejając samochód reklamą, regularnie docieramy z naszą treścią marketingową do potencjalnych odbiorców. W drodze do biura lub stojąc w porannym korku. Reklama przełoży się bezpośrednio na wzrost świadomości marki w lokalnej społeczności i przyczyni się do zwiększonej sprzedaży.

Z kolei posiadając flotę samochodów, pokonujących różnorodne trasy mamy szansę dotrzeć z naszym przekazem reklamowym do odpowiednio szerokiego grona. Reklama wspomoże więc budowę odpowiedniej wielkości zasięgu dla komunikacji marketingowej.

Decydując się również na folię ochronną korzyścią będzie zabezpieczenie lakieru przed warunkami zewnętrznymi. Każdy lakier z czasem traci blask w wyniku różnorodnych uszkodzeń. Chociaż często nie są one widoczne gołym okiem to załamują padające na karoserie światło odbierając jej połysk i świeżość. Folia przyczyni się więc do zachowania żywotności oraz wysokich walorów estetycznych naszego samochodu poprawiając odbiór znajdującej się na nim reklamy.

Korzyści z oklejenia samochodu folią

Każda folia ochrona wypełnia dwa podstawowe zadania. Zabezpiecza lakier przed uszkodzeniami mechanicznymi, których bezpośrednią konsekwencją jest korozja oraz poprawia walory estetyczne samochodu pozwalając na zachowanie głębi koloru oraz połysku.

Lakier jest narażony na różnorodne zagrożenia, szczególnie w okresie zimowym w postaci soli drogowej, piasku, żwiru, kamieni oraz zanieczyszczeń osadzających się na karoserii w czasie opadów deszczu. Powstałe w ten sposób uszkodzenia, którym zapobiega folia ochrona, wpierw przyczyniają się do utraty blasku lakieru i pojawiania się halogenów.

Z czasem w wyniku odprysków karoseria zaczyna mieć styczność z tlenem, który rozpoczyna jej utlenienie, czyli korozję. Możemy tego łatwo uniknąć, dzięki zastosowani folii. Stosując ją zyskujemy również poprawę estetyki samochodu, gdyż drobne zadrapania oraz odpryski przestają być widoczne. Chronimy lakier przed warunkami atmosferycznymi w postaci opadów, temperatury i promieniowania UV.

Korzyścią marketingową jest reklama zewnętrzna outdoor. Jeżeli zamieszczona na samochodzie folia reklamowa będzie spójna zarówno pod względem graficznym, jak i merytorycznym zyskujemy pewność zwiększania świadomości oraz rozpoznawalności naszej marki. Profesjonalne oklejenie samochodu przemyślaną grafiką oraz treścią, która skutecznie będzie prezentować profil naszego przedsiębiorstwa przełoży się na zwiększoną sprzedaż. Ponadto jest to rozwiązanie tańsze, aniżeli promowanie usług w tradycyjnych środkach przekazu czy też Internecie.

Zobacz także: Rodzaje reklamy outdoor.

Oklejanie pojazdów – dlaczego producent AnyShape?

Tym, co wyróżnia firmę jest zrozumienie, że decyzja o założeniu folii na lakier nie jest tylko sprzedażą usługi, ale przede wszystkim inwestycją klienta. Folia ma na celu ograniczenie przyszłych kosztów utrzymania samochodu oraz zwiększenie sprzedaży w przypadku folii reklamowych. Dzięki takiemu podejściu producent AnyShape zapewnia różnorodne, indywidualnie dostosowane usługi, które to zapewniają.

Producent wykonuje oklejanie samochodów osobowych, oklejanie busów, samochodów ciężarowych, motocykli czy też quadów. Niezależnie od kształtu karoserii oraz od tego, czy oklejanie będzie dotyczyć nadwozia, maski, drzwi lub szyb, dzięki wieloletniemu doświadczeniu, folie zapewnią najwyższy możliwy poziom ochrony oraz wysokie walory estetyczne: https://anyshape.pl/oferta/grafika-na-pojazdy/

Folia nie będzie w żaden sposób widoczna oraz zagwarantuje blask i świeżość karoserii. Firma oferuje usługi, które każdorazowo są dopasowane do potrzeb klienta, a ponadto przedsiębiorstwo posiada zdolność obsługi klientów indywidualnych, jak i większych zleceń od właścicieli floty pojazdów.

Chcąc zapewnić najlepszą możliwą ochronę, jaką dać może folia oraz rozumiejąc, że najwyższą skuteczną marketingową mogą mieć jedynie perfekcyjnie dopracowane grafiki, stosujemy jedynie folie mogące to zagwarantować. Oszczędność na jakości materiału w dłużej perspektywie przynosi jedynie szkodę – podkreśla Arkadiusz Zadłużny z AnyShape.

Jako firma pragnąca, aby klient chciał ponownie korzystać z naszych usług dokładamy wszelkich starań, żeby stosowany materiał odznaczał się najlepszymi parametrami. Ponad to na każdym z etapów wykonywania zlecenia uzgadniamy wszystkie działania, tak aby efekt był zadowalający dla klienta.

Oklejanie zamiast lakierowania karoserii

Zniwelowanie śladów użytkowania samochodu na lakierze może być osiągnięte poprzez jego polerowanie, lakierowanie lub oklejenie folią. Polerowanie lakieru jest rozwiązaniem, jedynie w przypadku niewielkich uszkodzeń. Lakierowanie z kolei pociąga za sobą bardzo wysokie koszta. Nawet jeżeli się na nie zdecydujemy to lakier samochodu, chociaż pełen blasku, wciąż nie będzie chroniony i szybko utraci swoje atuty. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest nałożenie folii.

Niewysokim kosztem osiągniemy dobre efekty wizualne oraz zabezpieczymy lakier i karoserię samochodu na długie lata. Jeżeli samochód będzie garażowany to znacząco wydłużymy żywotność nałożonej folii. Należy też pamiętać, że w momencie ścigania folii wciąż będziemy cieszyć się lśniącym, zachowanym lakierem.

Czy folie chroniące lakier są odporne na środki chemiczne do czyszczenia aut?

Zarówno folie ochronne, jak i folie reklamowe oferowane przez AnyShape są odporne na wszelkiego rodzaju środki chemiczne do czyszczenia powierzchni auta. Okleina na samochodzie służy jak warstwa izolująca lakier od warunków zewnętrznych, uniemożliwiając jego uszkodzenia, które w konsekwencji prowadzą do korozji karoserii.

Jednakże na folii, jak na każdym materiale mogą się osadzać się zanieczyszczenia znajdujące się na ulicy, w powietrzu lub padającym deszczu. Dlatego folię należy okresowo czyścić tak samo, jak lakier. Nie musimy obawiać się środków chemicznych, z którymi folia będzie miała styczność na myjni.

Czy folie chroniące lakier zmieniają wygląd auta?

Tak. Folia ochronna na lakier zmienia wygląd samochodu. Po jej założeniu znikną niedoskonałości w postaci zarysowań i towarzyszących im halogenów oraz pomniejsze odpryski. Folia przywróci utracony połysk i wygląd nowości, który zniknął z samochodu po wyjeździe z salonu.

Oczywiście wizualny odbiór auta zmieni się również w przypadku zastosowania foli reklamowej. Firma gwarantuje opracowanie projektu graficznego, który idealnie wpasuje się do auta i w żaden sposób nie zaburzy jego estetyki.

Jakie elementy samochodów można oklejać folią ochronną?

Niezależnie od rodzaju nadwozia naszego samochodu folią ochronną możemy pokryć całą karoserię. Maskę, pokrywę bagażnika, drzwi, dach, błotniki, nadkola, a nawet szyby. W zależności od preferencji klienta okleić możemy całą karoserię, co jest zalecane lub jej poszczególne elementy.

Nakładanie folii ochronnej na poszczególne części karoserii może być zastosowane w miejscach, które najbardziej wpływają na wizualny odbiór naszego samochodu. Dlatego część klientów decyduje się na nienakładanie folii na dach. Nie jest to zalecane, gdyż każda folia zmienia wygląd lakieru. Zwiększając głębie koloru oraz nadając mu świeżości pomijając dach możemy spowodować pojawienie się widocznego kontrastu między dachem a pozostałą częścią karoserii.

Jak długo wytrzymuje dobrze przygotowana reklama na samochodzie?

Oferowane folie dzięki wysokiej jakości oraz profesjonalnemu nałożeniu powinny zachować się w stanie bardzo dobrym przez okres około 5 lat. Należy wziąć pod uwagę, iż głównym czynnikiem kształtującym żywotność każdej folii są warunki zewnętrzne, z jakimi będzie miała ona styczność.

Drugim czynnikiem kształtującym wytrzymałość folii reklamowej jest miejsce na karoserii, w którym będzie ona nałożona. Przykładowo folia umieszczona na masce samochodu będzie miała nieco większą styczność z promieniowaniem słonecznym, które przyspiesza zużycie materiału.

Niezwykle ważnym czynnikiem decydującym o trwałość każdej folii, zarówno tej reklamowej, jak i ochronnej jest miejsce parkowania samochodu. Jeżeli auto będzie garażowane, to mamy pewność, że folia w stanie niezmienionym będzie nam służyć przez wiele lat.

Biorąc pod uwagę efekt marketingowy i związane z nim korzyści finansowe dobrze wykonana folia reklamowa jest bezkonkurencyjna w stosunku poniesionych kosztów do uzyskanych profitów.

Koszt oklejenia samochodu folią

Nie ma możliwości ustalenia jednolitego cennika, określającego koszt założenia folii. Będzie to zależne od tego, czy chcemy jedynie folię ochronną, folię reklamową czy też naklejenia obydwu z nich. Kolejnym czynnikiem będzie powierzchnia, która zostanie oklejona. Jeżeli zdecydujemy się miejscowe nałożenie folii, to cena będzie zależna od wybranej przez nas części karoserii. W przypadku folii reklamowej konieczne jest również przygotowanie projektu oraz naniesienie go na okleinę. Dopiero zsumowanie wszystkich czynników pozwoli na określenie ostatecznej ceny oklejenia samochodów.

Oklejanie samochodów skuteczną reklamą firmy
5 (100%) 2 votes

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontakt przez Facebook Messenger