Kalendarze reklamowe na 2022 – jakie wybrać? Co ma znaczenie dla klientów?
Kalendarze pomagają nam planować dni już od tysięcy lat, a coraz to bardziej intensywny rozwój technologiczny sprawił, że wiele osób preferuje dziś ich elektroniczne wersje. Mogłoby się wydawać, że już całkiem przejdziemy na rozwiązanie znajdujące się w naszych telefonach, jednak wcale tak nie jest. Kalendarze, a szczególnie wersje reklamowe, są wciąż bardzo popularne. Jakie mają znaczenie dla firmy, jak i klientów? Warto się temu przyjrzeć.
Kalendarz reklamowy – jakie funkcje spełnia?
Jak każdy kalendarz, jego podstawowym funkcjonalnym zadaniem jest możliwość planowania każdego z dni roku. Wyróżnia się wiele ich typów, które pozwalają na zróżnicowaną liczbę notatek, o czym więcej w dalszej części artykułu. Na początek warto się zastanowić, jakie inne funkcje pełni kalendarz reklamowy zarówno dla firmy, jak i kontrahentów.
Kalendarz z logo firmy na 2022 rok będzie świetnym sposobem na reklamę. Dzięki umieszczeniu wspomnianego logo, jak i informacji kontaktowych, będzie to prosty sposób na zapadnięcie w pamięć. Jest to świetny sposób rozpowszechniania danej marki, gdyż będzie kojarzyła się z czymś tak niezawodnym, jak kalendarz, który każdy dobrze zna i potrzebuje. Czy można znaleźć lepsze przymiotniki, które warto asocjować z firmą?
Kalendarz będzie świetnym prezentem, który można rozdawać zarówno na szkoleniach, konferencjach, jak i przy konkursach organizowanych na mediach społecznościowych, aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Tak naprawdę tylko granice wyobraźni ograniczają sposoby wykorzystania tego rodzaju promocji.
Jaki kalendarz reklamowy wybrać?
Na rynku można znaleźć wiele różnych rodzajów kalendarzy, jednak nie każdy nada się do promocji biznesu. Który sprawdzi się w tym najlepiej?
Jako właściciele firmy chcemy, aby nasz biznes był pamiętany jak najlepiej, a do tego ważna jest częsta myśl o nim. Można więc zainwestować w rozdawanie kalendarzy naściennych, jednak one nie będą tak często przeglądane, jak inne rodzaje. Dla pracujących na siedząco świetną opcją będą rozwiązania biurkowe, które zawsze będą na widoku, co sprawi, że nie tylko ich właściciele będą je widzieć, ale również i ich klienci, których może zainteresować intrygujące logo.
Dla ludzi, którzy zawsze są w biegu i potrzebują ze sobą mieć swój podręczny kalendarz, w którym mogą robić dokładne zapiski, świetną opcją będzie opcja reklamowa w formie książkowej. Im więcej ktoś będzie korzystał z takiej opcji, tym lepiej zapamięta naszą firmę, co przełoży się na polecenie jej dalej. Promocja w ten sposób jest często niespodziewanie sprawna, gdyż nigdy nie można wiedzieć, jak wiele osób zobaczy dany kalendarz i zainteresuje się naszą firmą.
Wszystko to sprawia, że kalendarz reklamowy musi być dobrze zaprojektowany. Na pewno potrzebne będzie logo firmy, które zaprosi klienta, jednak równie ważna będzie kolorystyka – to właśnie dzięki niej zwróci on na siebie uwagę. Można też pomyśleć o czymś innowacyjnym, jak ciekawy bądź żartobliwy kształt kalendarza. Ważne jest przyciągnięcie uwagi, a wtedy kalendarz reklamowy spełni swoją rolę.
pixabay.com