Jak założyć płatną infolinię, która przynosi zyski?
Jeśli chcesz założyć infolinię firmową, która przyniesie Ci zyski i zbuduje pozytywne relacje z klientami, masz dwie opcje: albo wybierasz numer, w którym płacisz za połączenie, albo wybierasz opcję, w której koszty rozkładają się między Ciebie, a klienta. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jak założyć płatną infolinię, która przynosi zyski.
Czym jest płatna infolinia?
Najpopularniejsze infolinie firmowe rozpoczynają się od numerów: 0-800, 0-801 i 0-804. Pozwalają na obsługę dużej ilości klientów w krótkim czasie. W rezultacie usprawnia to przepływ informacji, pozwala na otwartą komunikację z klientem, a także zwiększa i przyspiesza sprzedaż produktów oraz usług.
Numery infolinii, zaczynające się od cyfr 0-800 są darmowe dla klienta. Oznacza to, że pełen koszt połączenie leży po Twojej stronie i wynosi od 0,20 zł do 0,49 zł za minutę rozmowy. Z kolei numery, które zaczynają się od: 0-801 i 0-804 są płatne również dla klienta, a koszty rozkładają się w proporcjach 50:50.
Jak założyć płatną infolinię?
Założenie płatnej infolinii jest bardzo proste. Tutaj znajdziesz porady jak to zrobić www.kontaktinfolinia.pl
Wystarczy, że wybierzesz jedną z wielu ofert, dostępnych na rynku i wybierzesz poszczególne właściwości działania infolinii firmowej. Bardzo ważne jest, aby dostosować funkcje infolinii do profilu działalności Twojej firmy.
Przygotuj się na wybór:
- właściwego numeru,
- komunikatów głosowych,
- opłat instalacyjnych i abonamentowych,
- dodatkowych funkcji.
We wszystkim pomogą Ci usługodawcy, którzy zbudują dla Ciebie sprawną i skuteczną infolinię, dzięki której pozyskasz nowych klientów i zwiększysz sprzedaż. Najczęściej cała procedura sprowadza się do wypełnienia formularza oraz rozmowy z konsultantem, który przygotuje dla Ciebie atrakcyjną ofertę.
Jak zbudować infolinię, która przynosi zyski?
Założenie infolinii firmowej to jedno, ale generowanie zysku to drugie.
Najlepsze i najefektywniejsze infolinie wyróżniają się:
- całodobową dostępnością przez 7 dni w tygodniu,
- komunikatami dopasowanymi do działalności firmy,
- przyjemnymi i miłymi konsultantami,
- chęcią niesienia pomocy i rozwiązywania problemów,
- komunikacją nastawioną nie na sprzedaż, ale wsparcie.
Paradoksalnie im mniej skupisz się na sprzedawaniu, tym więcej zyskasz. Infolinia firmowa, która przynosi zyski to taka, która chce naprawdę pomóc swoim klientom. Możesz być pewien, że w ramach wdzięczności, zyskasz zaufanych odbiorców, którzy regularnie będą wybierać Twoje produkty lub usługi.
Jak założyć płatną infolinię, która przynosi zyski?
Nad założenie płatnej infolinii czuwają specjalizujące się w tym firmy. Tobie pozostaje wyłącznie podać oczekiwania, potrzeby i wymagania, a następnie czekać na przygotowanie oferty. Zwróć uwagę na wszystkie funkcje, opłaty oraz dodatkowe właściwości infolinii. Nie miej oporów przed zadawaniem pytań i zgłaszaniem poprawek. W końcu budujesz skuteczną komunikację z klientem, który może dostarczyć Ci zysk, satysfakcję i budowę pozytywnego wizerunku marki.