Integrator e-commerce, czyli program dla osób zajmujących się e-handlem
Podstawowym problemem osób uruchamiających sprzedaż w Internecie jest obawa o wysokie koszty początkowe oraz duży nakład pracy związany z obsługą klientów i wystawianiem faktur. Zarządzanie sprzedażą i fakturowanie może być jednak prostsze i szybsze, a to dzięki automatyzacji procesów handlowych. Takie rozwiązanie proponuje system wFirma, znany przede wszystkim z pakietów księgowości online.
Komfortowe zarządzane sprzedażą, czyli integrator e-commerce
Samodzielne postawienie sklepu internetowego nie tylko jest dość czasochłonne, ale także generuje spore wydatki. Dla początkującego biznesmena okazuje się to poważną przeszkodą, która może całkowicie blokować chęć spróbowania swoich sił w e-handlu.
Dlatego warto skorzystać z programów usprawniających cały proces sprzedażowy, a jednym z nich jest integrator ecommerce proponowany przez wFirma.
W ramach integratora otrzymuje się wygodną w użytkowaniu platformę do zarządzania sprzedażą, która umożliwia pełne zintegrowanie z systemem sklepowym IdoSell oraz najpopularniejszą w kraju platformą aukcyjną jaką jest Allegro. W związku z tym wszystko, co konieczne do skutecznej sprzedaży znajduje się w jednym miejscu.
Należy podkreślić, że integrator ecommerce pozwala wejść sprzedawcy nie tylko na polskie platformy sprzedażowe, ale również zagraniczne jak Amazon czy Ebay.
Funkcje integratora e-commerce, które usprawniają sprzedaż
Poprzez magazyn na wFirma w sposób automatyczny i masowy wystawia się produkty, a to daje dużą oszczędność czasu. Nie trzeba też martwić się o nadsprzedaż z powodu braku towaru, ponieważ system samoczynnie zawiesza aktywność aukcji – wznawia też, gdy stan towarowy jest ponownie dodatni. Ważnym elementem programu okazuje się także automatyczna synchronizacja cen. System umożliwia ponadto tworzenie grup cenowych oraz przypisywanie kodów do określonego produktu.
Automatyzacja dotyczy również zmiany statusu zamówień. Nadawanie przesyłek może mieć charakter zbiorczy do kilku przewoźników wskazanych w panelu wFirma lub w sklepie IdoSell. W przypadku Allegro gabaryty wybiera się indywidualnie lub korzysta z domyślnej konfiguracji, dla IdoSell dostępne są ustawienia domyślne.
Szybkie i wygodne wystawianie dokumentów sprzedażowych
Kolejną zaletą integratora e-commerce okazuje się prosty w obsłudze program do faktur, dzięki któremu można wystawiać dokumenty dowolnego typu, a więc dowody sprzedaży do zamówień, paragony fiskalne oraz faktury.
W przypadku wystawienia pojedynczego dokumentu jest dostępna jego modyfikacja w razie potrzeby. Jednak przy wysokiej sprzedaży najlepiej korzystać z masowego wystawiania dokumentów poprzez zaznaczenie wybranych zamówień. Trzeba jednak pamiętać, że wszelkie dane na fakturze, paragonie fiskalnym lub dowodzie sprzedaży są zgodne z wcześniej wykonanymi ustawieniami podczas konfiguracji systemu. Program do faktur umożliwia też automatyczne wystawianie dokumentów bezpośrednio po opłaceniu przez klienta zakupu.
Dzięki integratorowi e-commerce stawianie pierwszych kroków w świecie e-handlu okazuje się zdecydowanie prostsze, szybsze i tańsze.