Historia o tym, jak karton z nadrukiem sprawił, że klient poczuł się wyjątkowo. Ty też możesz wykorzystać ten patent!
W czasach ogromnego rozwoju branży e-commerce, a co za tym idzie coraz większej konkurencji, każda z firm szuka coraz to nowszych rozwiązań i pomysłów, próbując odpowiedzieć na pytanie: Co zrobić, żeby klient poczuł się wyjątkowy, doceniony, zaopiekowany i co najważniejsze, aby do nas wrócił? Jedną z opcji są kartony z nadrukiem i o tym właśnie będzie ta historia.
Jak to było kiedyś, a jak jest dziś
Pamiętasz czasy, kiedy niezbyt miła pani za ladą z grymasem na twarzy i w brudnym fartuszku, od niechcenia “szczelała” na ladę produkty, nie dbając o ich wygląd czy opakowanie? Innego sklepu nie było, brało się co jest. Klient nie bardzo miał wybór, a sprzedawca doskonale to wiedział i nie szczególnie musiał starać się o względy kupujących.
Dziś, mamy zwrot sytuacji o 180 stopni. Sprzedawcy zabiegają o klientów, dopieszczają zamówienia, chcą wyróżnić się na tle konkurencji czy to drobnymi, czy też większymi projektami od oryginalnych maili, ręcznie pisanych liścików, przez kartony z nadrukiem, kolorowe ekologiczne wypełniacze, na dużych kampaniach promocyjnych i programach lojalnościowych kończąc.
Jak więc sobie z tym poradzić? – Weź głęboki oddech i… bądź wdzięczny
Zaskakuj, wyróżniaj się, dziękuj, i doceniaj klientów.
Dbaj o każdego z nich, to właśnie zadowolony klient, o którego zadbamy od początku do końca, będzie polecał innym Twój produkt. Dziękuj, zwykłe życzliwe podziękowanie za złożenie zamówienie to już standard, możesz pójść o krok dalej, stawiając na kartony z nadrukiem np. z napisem “Dziękujemy za zakupy” lub “ten dzień będzie wspaniały”. W ten sposób możesz też przekazać życzenia lub zaprosić na kolejne zakupy. Gwarantuję, że klient, który otrzyma tak pięknie zapakowaną paczkę, będzie zachwycony i zapadnie mu ona w pamięci. To jednak nie wszystko, w zależności od tego, czym zajmuje się dana firma, możemy popuścić wodze fantazji i do podziękowania dołożyć kwiaty, modny geometryczny wzór, kolorową mandalę i wszystko, co tylko może nam przyjść do głowy.
Od ogółu do szczegółu, – czyli jakie są możliwości nadruku na kartonach?
Ogromne. Najpierw należy wybrać typ kartonu. Klapowy czy fasonowy? To zależy od jego przeznaczenia, tak samo zresztą, jak rozmiar który musimy wybrać. Kolejny krok to wybór koloru. Klasyczny szary, w duchu eko, lub elegancki biały. Nakład to też ważna sprawa i już jesteśmy niemalże na mecie, teraz najlepsze: nadruk. Jest tu tylko jedno ograniczenie. Wyobraźnia. W tym momencie możemy użyć własnego projektu, lub zwrócić się z tym do firmy, w której chcemy zamówić kartony z nadrukiem. Po omówieniu szczegółów decydujemy się na zamówienie, i… Gotowe, wysyłamy produkty w pięknych kartonach, sprawiając, że klient czuje się wyjątkowo!
Materiał zewnętrzny