Mała rzecz, a duża reklama! Długopisy reklamowe z logo twojej firmy i kilka innych sposobów na promocje
Promocja firmy to nie tylko drogie kampanie reklamowe, ogromne billboardy w centrum miasta czy imprezy biznesowe. Świetnym sposobem na zaistnienie w świadomości konsumentów są małe gadżety z logo firmy, które ze względu na swoją użyteczność będą obecne w ich życiu codziennym. Jakie są najbardziej popularne, a zarazem najlepsze gadżety, które można ozdobić symbolem firmy?
Długopisy reklamowe
Niewątpliwie najpopularniejszym sposobem na rozpropagowanie firmy z wykorzystaniem małych upominków są długopisy reklamowe z logo. Używanie tego przedmiotu nie wychodzi z mody – uczniowie i studenci wykorzystują je do sporządzania notatek, a w przedsiębiorstwach są wszechobecne, ponieważ często trzeba podpisywać ważne dokumenty.
Nawet w sklepach stacjonarnych musi znajdować się długopis, bowiem czasami klienci odbierają produkt za pokwitowaniem. W domu zaś warto mieć długopis choćby do rozwiązywania krzyżówek. Jak widać jest to nie tylko przydatne narzędzie, ale i doskonały nośnik reklamy. Taki prosty zabieg może znacząco podnieść rozpoznawalność firmy w przestrzeni publicznej.
Słodycze jako reklama marki
Sposobem reklamowym cieszącym się w ostatnich latach dużą popularnością jest rozdawanie drobnych słodyczy oznaczonych symbolem marki. Najczęściej są to tzw. krówki, ale można wykorzystać różne inne cukierki, a nawet batoniki. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia ludzi zajmujących się reklamą. Słodycze są rozdawane na spotkaniach biznesowych albo eventach sponsorowanych przez firmę. Nie tylko wpływają na rozpoznawalność danej marki, ale też ocieplają jej wizerunek, ponieważ lubi je niemal każdy.
Wizytówki
Wizytówki stanowią ważny łącznik pomiędzy przedstawicielem firmy a potencjalnymi klientami. Zazwyczaj są rozdawane podczas spotkań biznesowych czy rozmów kwalifikacyjnych, ale nie trzeba się ograniczać wyłącznie do specjalnych okazji. Logo firmy naniesione na wizytówkę pozwala rozpropagować istnienie marki wśród potencjalnych konsumentów, a ich rozdawanie na eventach okolicznościowych umożliwia zdobycie nowych nisz reklamowych. To bez wątpienia skuteczny i subtelny sposób na zdobycie większej popularności.
Inne rodzaje gadżetów reklamowych
Każda szeroko prowadzona kampania reklamowa powinna uwzględniać rozdawanie gadżetów z logiem firmy. Przedmiotów, które można wykorzystać jako nośniki reklamowe jest naprawdę dużo, przykładowo:
- smycze na klucze,
- breloczki do kluczy,
- zabawkowe figurki,
- naklejki,
- antystresowe kulki gniotki,
- piłki kauczukowe,
- magnesy na lodówkę.
Podsumowanie – jak dobrać gadżet?
To tylko kilka wymienionych gadżetów, a jest ich znacznie więcej. Warto pamiętać, że rodzaj nośnika należy dobrać pod odpowiednią grupę odbiorców. Oznacza to, że na spotkaniu biznesowym rozdawanie zabawkowych figurek mija się z celem, ale może być świetnym pomysłem na festynie skierowanym do młodszych odbiorców.
Gadżety reklamowe są więc idealnym sposobem na zwiększenie popularności marki. Do rozpropagowania logo można użyć właściwie wszystkiego, więc bez problemu można dobrać właściwy przedmiot pod konkretną grupę odbiorców.