Czym tak właściwie jest content marketing?

czym jest content marketing

Działalność firm w XXI wieku oparta jest na sferze internetowej. Nie da się bowiem ukryć, że sieć daje wielkie możliwości i pozwala na skorzystanie z wyjątkowych opcji promocji i marketingu. Dzięki niej można pokazać się, wniknąć do pamięci odbiorcy, po czym czerpać z tego korzyści. Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest działanie marketingowe na treściach wyszukiwanych w Google czy Bing. Czym jest content marketing?

Marketing treści?

Chcąc dokładnie przetłumaczyć dany termin z języka angielskiego na polski musimy przyjąć właśnie takie wyjaśnienie – marketing treści. Jest to sformułowanie dość oględne i niewiele mówiące statystycznemu odbiorcy. W rezultacie jednak marketing treści odnosi się właśnie do kreowania takich treści i takiego sposobu ich prezentowania, by nie niosły one za sobą tylko i wyłącznie znaczenia sprzedażowego, ale pozwalały także na lepsze pozycjonowanie stron www oraz wpływały tym samym na ich rozpoznawalność. Po co?

By dotrzeć do każdego

Przede wszystkim stosujemy marketing treści, czy też content marketing w Fabryce Marketingu czy innych renomowanych agencjach marketingu w celu poprawy widoczności strony. Ułożenie tekstu oraz wykorzystanie np. słów kluczy pozwoli na częstsze pojawianie się danej domeny w wynikach wyszukiwania Google, a co za tym idzie znacząco wzrasta możliwość, że ktoś kliknie, odwiedzi stronę i wybierze produkt na niej zawarty.

Odpowiadając na to, czego szuka odbiorca – potencjalny klient – możemy w sposób naturalny modulować treść strony, by stała się przyjazna dla klienta docelowego.

Skutecznie?

Marketing treści jest skutecznym narzędziem marketingu internetowego, a więc jest też chętnie używany przez agencje. Trzeba go jednak umieć wykorzystać w sposób nietypowy i charakterystyczny. Należy czerpać z możliwości i zasypywać problemy.

Źle i niedokładnie wykonana praca z zakresu content marketingu sprawi bowiem, że nie spełni on pokładanych w nim nadziei, a strona nie zyska na znaczeniu w oczach odbiorców internetowych treści.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *