Co warto wiedzieć na temat standów reklamowych?

Standy reklamowe to jedna z form promowania swojego przekazu. To fizyczne nośnik informacji, który charakteryzuje się swoją wytrzymałością oraz mobilnością, dlatego coraz więcej osób się na niego decyduje. Równie dużą zaletą jest fakt, że możemy je wykorzystywać zarówno wewnątrz budynku, jak i poza nim. Jakie zadanie pełnią standy reklamowe? Dlaczego warto na nie postawić? Jakie rodzaje wyróżniamy? Przekonajmy się!
W jakim celu inwestujemy w standy reklamowe?
Standy to forma ucieleśnienia oferty, którą prezentujemy klientowi. Ich zadaniem jest przedstawienie jej w tak atrakcyjny sposób, aby przyciągnęła ona uwagę naszych potencjalnych klientów. Właśnie dlatego najczęściej widzimy je niedaleko sklepów stacjonarnych, a także na konferencjach, targach, lub też spotkaniach biznesowych. Nie możemy również nie wspomnieć o tym, że standy stanowią o pierwszym wrażeniu. Nie jest ono zależne tylko i wyłącznie od samej treści, a także jakości standardu, czy też tego, w jaki sposób została przekazana. Całość musi świetnie ze sobą współgrać i świadczyć o niezwykle wysokim standardzie oferowanych usług, czy towarów.
Dlaczego standy reklamowe to dobre rozwiązanie?
Jak już wspominaliśmy, standy reklamowe mają na celu zwrócenie uwagi klienta, które będzie skutkowało podjęciem określonych działań. Jakich? Mowa oczywiście o wejściu do danego sklepu, czy podejściu do konkretnego stanowiska na jednych z targów. Takie działanie bezpośrednio przekłada się na zyski, jakie uzyskuje firma. Ponadto, standy to swoistego rodzaju wizytówka firmy, która na nie stawia. Takie rozwiązanie jasno mówi, że dane przedsiębiorstwo może wykazać się profesjonalizmem oraz bardzo wysoką jakością. Nie możemy jednak zapomnieć, że ilość reklam, z jaką stykają się obecnie klienci, jest naprawdę ogromna. Taka sytuacja jest dla nich przytłaczająca, dlatego, jeśli chcemy, aby nasze standy wywierały na konsumentach pozytywne emocje, powinniśmy skorzystać z pomocy profesjonalistów. Specjaliście wykonają dla nas takie produkty, które jednocześnie nie będą nachalne oraz przyciągną sporą ilość klientów.
Jakie rodzaje standów reklamowych wyróżniamy?
Standy reklamowe dostępne są w wielu wariantach. Wszystko zależy od tego, jakiego typu produktu potrzebujemy. Jakie materiały wykorzystuje się do produkcji standów?
- Miękkie. Może to być karton, czy też papier. Takie rozwiązanie jest dość tanie, jednak niezbyt wytrzymałe, dlatego świetnie sprawdza się we wnętrzach;
- Twarde. Czyli takie, które produkuje się z metalu, czy plastiku. Cechuje je wytrzymałość, dlatego są świetną inwestycją na wiele lat;
- Nadmuchiwane. To dość nowatorska forma reklamy, które sprawdzi się zarówno we wnętrzach, jak i poza nimi.
Nie możemy również nie wspomnieć o tym, że standy są również dzielone ze względu na kształt i funkcjonalność. W jaki sposób? Standardowe, z podświetleniem, płaskie i eliptyczne, a także stojaki, kolumny, ekspozytory oraz totemy reklamowe. Jak widać, wybór jest ogromny, dlatego każdy bez wyjątku powinien znaleźć coś, co wpadnie mu w oko.
