Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym?
Rywalizacja w sieci o uwagę klientów trwa. Dzisiaj nie wystarczy strona wizytówka, czy trywialny e-sklep. Użytkownicy mają inne potrzeby, a odpowiedzi na nie pomaga znaleźć SXO.
Każdego dnia jesteśmy bombardowani setkami, a nawet tysiącami informacjami. Zwrócenie uwagi na prowadzony e-sklep wymaga szeregu działań związanych z marketingiem internetowym. Na rynku istnieje wiele agencji, które oferują usługi pozycjonowania (SEO), ale okazuje się, że samo to nie wystarcza. Obecnie dostępne są narzędzia i metody działania, które po połączeniu, dają więcej szans sprzedażowych, poprawiają widoczność w Internecie i budują wizerunek marki. Metodę stosuje Semcore.pl — Pierwsza agencja SXO – https://semcore.pl/.
SXO – korzyści dla Twojego e-sklepu
Na SXO składa się Search Engine Optimization (SEO) odpowiedzialne za widoczność w sieci i User Experience (UX), czyli wrażenia i doświadczenia użytkowników podczas korzystania z produktu. Połączenie obu szkół pozwala zwiększyć zasięg Twojej działalności i dotrzeć do nowych grup klientów. Ponadto, wartościowy ruch, który daje największy potencjał pomyślnego zakończenia transakcji, co w efekcie przekłada się na wyższą sprzedaż. Jednak nie chodzi o samą sprzedaż, a o konwersję. Jest to termin szerszy i oznacza zajście określonego zdarzenia. Najczęściej dotyczy on właśnie sprzedaży, ale może obejmować subskrypcje kanału w sieci np. na YouTube, polubienie profilu marki w mediach społecznościowych, a także inne, oczekiwane od użytkowników zachowania.
SXO przeniesie Twój e-sklep na główną stronę wyników wyszukiwania (TOP10). Z badań Google wynika, że 50% osób klika w pierwszy link, który pojawił się jako rezultat poszukiwań danej frazy. Przyjmijmy, że zajmujesz pierwszą lokatę, a każdego dnia w Internecie, 50.000 osób szuka konkretnego produktu np. gwoździ, które sprzedajesz. Oznacza to, że codziennie ok. 25.000 ludzi zajrzy do Twojego sklepu! Dla biznesu stacjonarnego takie wyniki są trudne do osiągnięcia, zwłaszcza przy jednym oddziale. W sieci drzemie potencjał, który trzeba umieć wykrzesać.
Samo dotarcie na szczyt to sukces. Jednak żeby go osiągnąć, trzeba stworzyć witrynę przyjazną użytkownikom, gdzie zakupy będą przyjemnością, a formalności — płatność, realizuje się błyskawicznie. O aspekty techniczne najlepiej zatroszczy się agencja marketingowa. Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Sprawdź!
Korzyści w pigułce:
- wyższa konwersja (sprzedaż, subskrypcje),
- lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania,
- większy ruch na stronie = więcej szans sprzedażowych,
- powstanie lojalnej grupy stałych klientów,
- budowa marki i rozpoznawalności.
Skup się na biznesie
Prowadzisz biznes i robisz to dobrze? Nie przestawaj! Pamiętaj jednak, że w Internecie panują nieco inne reguły. Możesz się im opierać albo wykorzystać ten potencjał. Zadbaj o aspekty administracyjne, zapasy towaru, a Twój zewnętrzny dział marketingu zajmie się sprzedażą. Nie bezpośrednio, ale specjaliści zadbają o większy ruch w sklepie, zoptymalizują go od strony technicznej, aby zajmował wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania i zadbają o komfort dla użytkowników np. wygodny system płatności czy wartościowe materiały na stronie. Konkurencja z pewnością nie stoi z tyłu. Masz szansę wyprzedzić peleton, a pozycja w czołówce daje wiele korzyści, o których wspominaliśmy wyżej.
Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Postaw na SXO, które łączy SEO i UX, a efekty fuzji są lepsze w porównaniu do stosowania tych narzędzi i podejść osobno. Nie musisz przejmować się zapamiętywaniem skrótów, z czasem utrwalą się w pamięci. Do tego czasu postawa na agencję SXO, która zatroszczy się o twój e-marketing.