Bramy pneumatyczne – to start i meta na drodze do skutecznej reklamy!

bramy pneumatyczne

Obecność bram penumatycznych w strategiach reklamowych różnorodnych produktów i usług, których marki są dopiero wprowadzane na rynek lub już ugruntowywane, jest obecnie niezwykle skutecznym trendem w reklamie.

Bramy pneumatyczne klienci zapamiętają na pewno!

Powierzchnie bram pneumatycznych można przecież wykorzystać maksymalnie. Na starcie i na mecie biegu, na trasie gier terenowych, na terenie parkowym w trakcie pikniku rodzinnego, czyli dosłownie wszędzie, gdzie tylko da się zamontować bramy pneumatyczne, pracują one na rzecz reputacji firmy.

Grupa LuxPol zna dobrze i stosuje tę regułę oferując osobom zainteresowanym promocją wizerunku swojej działalności nie tylko same bramy pneumatyczne, ale i cały zestaw promocyjny im towarzyszący, od balonów i flag, aż po druki na szkle. Istotą bowiem owocnego marketingu jest jego wielowymiarowość i konsekwentne dobranie środków do planowanego celu.

W celu, jakim jest bycie pamiętanym i kojarzonym przez potencjalnych klientów, bramy pneumatyczne są dziś ważnym środkiem realizacji. Specjaliści w dziedzinie reklamy twierdzą wręcz, że start i meta z bramą pneumatyczną, to metafora osiągania spektakularnych sukcesów reklamowych, bowiem moda na wydarzenia sportowe, rajdy samochodowe, czy amatorskie biegi przełajowe, kreuje rzeczywistość, w której bramy pneumatyczne udźwignąć mogę wszelkie treści reklamowe. Takiego potencjału promocyjnego po prostu nie można zmarnować.

Bramy pneumatyczne – powierzchnie promocyjne na miarę potrzeb klienta

Tajemnicą sukcesu marketingowego, którego podstawą są bramy pneumatyczne jest zasada ich personalizacji, czyli maksymalnego dopasowania do potrzeb klienta. Takie elementy jak logo organizatora wydarzenia, nazwa firmy, patroni medialni, czy nazwisko gospodarza imprezy, są przekazami świetnie dopasowanymi do możliwości promocyjnych bram pneumatycznych.

Grupa LuxPol produkuje je aż w trzech, najpopularniejszych na rynku typach, czyli prostokątnym, łamanym lub okrągłym, w czterech dostępnych rozmiarach  (5x3m, 6x4m, 8x4m, 10x5m), istnieje więc możliwość dobrania bramy odpowiedniej do charakteru i stylu planowanego wydarzenia – zobacz więcej – grupaluxpol.pl/bramy-pneumatyczne.

Atutem ich zastosowania jest również materiał, z którego standardowo wykonuje się bramy pneumatyczne, a mianowicie tkanina poliestrowa, powlekana PCV (gramatura 260 g/m2). Materiał ten sprawia, że bramy pneumatyczne są całkowicie odporne na najtrudniejsze warunki atmosferyczne i służą przez wiele lat, w kolejnych edycjach wydarzeń plenerowych, choć nie tylko, bo można nimi przecież udekorować także kryte hale sportowe lub sale konferencyjne i balowe. Wszystko na miarę wyobraźni marketingowej klienta.

Bramy pneumatyczne służą pamięci klientów

Jak twierdzą eksperci z bramy pneumatyczne to takie maszyny do pamiętania dla klientów. Nie da się ich nie zauważyć ani zapomnieć. Grupa LuxPol posiada doświadczenie w obsłudze krajowych i międzynarodowych firm, a także klientów prywatnych, w których opowieściach sukces, jaki generują bramy pneumatyczne jest spektakularny. Po prostu nie można ich ani pominąć, ani nie da się ich nie pamiętać.

I właśnie po to są, żeby pamięć uczestników wydarzeń z ich udziałem pracowała na rzecz marki firmowej lub osobistej, niekiedy wręcz podświetlanej, dzięki umieszczanemu w nich na życzenie wewnętrznemu nośnikowi. Bramy pneumatyczne to po prostu trafiona strategia marketingowa na wiele okazji promocyjnych.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *