Błąd 404 i przekierowanie 301 w kontekście pozycjonowania stron

strona 404 not found

Dzisiaj chciałbym poruszyć bardzo ważny problem, który dotyczy praktycznie każdego właściciela strony, czy sklepu internetowego. Mam tutaj na myśli problem usuwania podstron, który dotyczy szczególnie właścicieli e-sklepów. Usunięcie podstrony wyprzedanego produktu powoduje powstawanie niedziałającej strony z kodem błędu 404 NOT FOUND. Czy wiesz, jakie są skutki usuwania dziesiątek, czy setek produktów w sklepie internetowym?

Problem wynikający z błędów 404 może dotyczyć także właścicieli stron, którzy planują założenie nowej strony na nowym silniku, gdzie może zmienić się struktura adresów URL. Na czym polegają 404 i czym jest 301? Jak niedziałające podstrony wpływają na pozycjonowanie i UX? Jak zachować przyjaźń użytkownika ze stroną internetową? Wreszcie… Czy warto robić przekierowania 301 i jak to zrobić najlepiej? Zapraszam na 30 min. bezcennej, darmowej i wartościowej lektury.

Materiał opracował Paweł Duda – specjalista SEO z Projekt Marketing.

Błąd 404 i przekierowanie 301 w kontekście pozycjonowania stron
5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close