AdWords – zacznij reklamować się w Google!

reklama adwords

Z wyszukiwarki internetowej Google każdego dnia korzystają miliony Polaków. To zdecydowanie najbardziej popularna strona internetowa także na całym świecie, dzięki której uzyskujemy dostęp do różnorodnych informacji. Google jednak nie tylko pozwala nam na poszukiwania, ale też na reklamę. Gdy szukasz skutecznej formy reklamy on-line, daj się znaleźć potencjalnym klientom razem z Google!

Google AdWords to jedna z najczęściej używanych form reklamy w internecie, która polega na promocji w oznaczonych boksach znajdujących się nad wynikami wyszukiwania. Google AdWords to specjalne linki sponsorowane, które bazują na słowach kluczowych, na które wyświetla się reklama. Przykładowo, wtedy, gdy sprzedajemy lampy w Warszawie, możemy promować się na słowa „lampy Warszawa”. Po wpisaniu takich słów do wyszukiwarki, internauci będą mogli zobaczyć nasz boks z reklamą nad wynikami wyszukiwania, czyli na najwyższej pozycji.

Wobec tego kampanie linków sponsorowanych pozwalają nam na dotarcie właśnie do tych odbiorców, którzy są najbardziej zainteresowani naszą ofertą. To przekłada się również na skuteczność prowadzenia działań reklamowych tego rodzaju.

Dlaczego warto korzystać z linków sponsorowanych Google AdWords?

  • wszechstronność – reklama AdWords doskonale sprawdza się wtedy, gdy chcemy przyciągnąć internautów na nasza stronę internetowa, chcemy zwiększyć swoją sprzedaż on-line czy chcemy, aby powrócili na naszą stronę
  • zasięg – z Google AdWords możemy reklamować się zarówno w całym kraju, jak i również skoncentrować się na wybranych miastach czy regionach
  • wyniki – dzięki tej właśnie reklamie internetowej jesteśmy w stanie uzyskać bardzo dobre wyniki, bez konieczności przepłacania
  • rozliczenia – AdWords to reklama rozliczana w specjalnym modelu PPC, czyli Pay Per Click – płatności za kliknięcie, zatem płacimy nie za samą prezentację reklamy, ale dopiero za akcję, czyli za klikniecie w reklamę, ponadto możemy samodzielnie wyznaczyć budżet na promocję, dlatego mamy pewność, że nie zaskoczą nas wysokie wydatki
  • kontrola – Google udostępnia osobom korzystającym z AdWords szeroką gamę narzędzi pozwalających na kontrolowanie efektów oraz wydatków, a także projektowanie swojej kampanii reklamowej tak, aby przyniosła ona najlepsze rezultaty

Wobec tego reklama z Google AdWords to bardzo atrakcyjna propozycja zarówno dla dużych firm, jak i dla tych mniejszych, które nie mogą przeznaczyć na promocję sporej sumy.

Samemu czy z agencją reklamową?

Zasadniczo Google AdWords nie jest skomplikowaną metodą promocji i Google wskazuje, że można prowadzić działania w tym zakresie samodzielnie z użyciem oferowanych przez nich narzędzi. Jednak musimy pamiętać o tym, że najlepsze efekty uzyskamy jedynie wtedy, gdy wszystko będzie dopięte na ostatni guzik.

Właśnie dlatego wiele firm decyduje się na pomoc agencji reklamowych, które zapewniają w tym zakresie kompleksową obsługę. Ponadto nie musimy wcale płacić dużo za taką obsługę – pamiętajmy, że możemy też wyznaczyć swój własny budżet, w ramach którego agencja będzie mogła prowadzić swoje działania.

Z usług tego rodzaju możemy skorzystać również w agencji OnlineGroup.pl.

AdWords – zacznij reklamować się w Google!
5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close