3 powody – dlaczego warto zamówić mailing reklamowy?

marketing reklamowy

Zastanawiasz się, jak dotrzeć do nowych potencjalnych klientów ze swoją ofertą? My wiemy: zamów mailing reklamowy! Poniżej znajdziesz 3 argumenty, które przekonają Cię, że naprawdę warto to zrobić.

1. Bo… email marketing działa!

Zastanawiasz się, czy w ogóle warto inwestować w email marketing? Jasne, dobry biznesmen i marketingowiec nie wydaje pochopnie pieniędzy i wybiera najlepsze kanały dotarcia do potencjalnego klienta. Wejdź w jego skórę: przecież na pewno sam otrzymujesz maile od różnych firm. Czy korzystasz z przesłanych ofert, zniżek i bonów? Jeżeli choć raz tak się stało, to już masz jedną z odpowiedzi na pytania o to, dlaczego warto zamówić mailing reklamowy – bo to po prostu działa!

Dodatkowo potwierdzają to niemałe liczby: według Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych aż 65% polskich użytkowników internetu uważa pocztę mailową za najważniejszy kanał komunikacji, 97% internautów regularnie używa co najmniej jednej skrzynki, a aż 69% robi to codziennie.

2. Bo… jego skuteczność można mierzyć

Na to, że email marketing działa, jest więcej dowodów liczbowych – w przeciwieństwie do bardzo wielu innych form reklamy i promocji jesteś w stanie zmierzyć jego skuteczność. Każda wysyłka przez systemy email marketingowe daje możliwość sprawdzenia ilu odbiorców otrzymało wiadomość, ilu ją otwarło, a także ilu z nich kliknęło w zamieszczony w niej link czy obrazek.

Dzięki temu możesz eksperymentować z treścią każdej kolejnej wiadomości, sprawdzając co Twoim odbiorcom najbardziej się podoba. Czarno na białym zobaczysz, jakie ilustracje, hasła i teksty skłaniają użytkowników, by klikać dalej.

3. Bo… możesz trafić bezpośrednio w swój cel

Żeby jednak email marketing mógł być skuteczny, musisz najpierw wiedzieć, do kogo chcesz wysyłać swoje wiadomości. Możesz oczywiście wysyłać informacje do wszystkich, i w końcu być może ktoś się zainteresuje tym, co wysyłasz… jednak oznacza to duże nakłady czasu i finansów przy bardzo niskim zwrocie z owej inwestycji.

Wykupiony mailing reklamowy skierowany do precyzyjnie dobranej grupy to szansa na sukces. Firmy oferujące usługi wysyłki mailingu mają zazwyczaj bardzo szczegółowo posegmentowane bazy. Dzięki temu możesz wysłać swoją wiadomość bezpośrednio do grupy, która Cię interesuje: czy to ze względu na lokalizację, czy też branżę lub wykonywany zawód.


pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *