Rodzaje ulotek – które formy sprawdzą się w promocji Twojej firmy?

Rodzaje ulotek

Ulotki wciąż są jednym z najpopularniejszych sposobów na tradycyjną reklamę. Istnieje sporo wariantów, które możesz wybrać. Jaka forma najlepiej sprawdzi się w Twojej branży, współgrając z charakterystyką firmy? Sprawdź nasze porady.

Internet, a w szczególności social media, to dziś najpopularniejszy kanał reklamy. Media tradycyjne nie gwarantują takiego oddziaływania komunikatu. Nie bez znaczenia jest również to, że wirtualne kampanie można łatwo kontrolować, sprawdzając ilość odbiorców czy współczynnik konwersji. W przypadku tradycyjnych form reklamy jest to znacznie trudniejsze. Niemniej, w niektórych przypadkach ulotki, banery i plakaty są jedyną słuszną (i możliwą) formą promocji. Dlatego warto w nie inwestować – oczywiście uprzednio analizując, jaka stylistyka, design i komunikat rezonują z naszą firmą.

Ulotka – co powinno się na niej znaleźć?

Kształt komunikatu zależy oczywiście od charakteru branży, firmy, i tego, co reklamuje ulotka. Inaczej będzie wyglądała ta, która promuje wydarzenie filmowe, a jeszcze inaczej – ulotka zachęcająca do skorzystania z usług pizzerii na dowóz. Jednak należy pamiętać o jednej zasadzie – komunikat trzeba dozować. Im mniej tekstu i mniej skomplikowana grafika, tym lepiej.  Ulotka musi być atrakcyjna wizualnie. W wielu przypadkach znakomicie sprawdza się też wybór lepszego papieru, na przykład czerpanego czy srebrzonego.

Ulotka – rodzaje

W drukarniach takich jak  https://chroma.pl/pl można wydrukować swoje ulotki w najróżniejszych wariantach:

  • ulotki składane – znakomite w przypadku różnego rodzaju wydarzeń czy specyficznych konceptów reklamowych;
  • ulotki srebrzone i złocone – gwarantują ekskluzywny wygląd i ciekawą teksturę. Szczególnie chętnie wykorzystywane w branży eventowej i medialnej;
  • ulotki z perforacją – idealne do projektów, promujących oferty rabatowe;
  • ulotki z lakierem UV – gwarantują luksusowy wygląd, dlatego znakomicie sprawdzają się w kampaniach na mniejszą skalę, nastawionych na aspekt wizerunkowy.
  • Ulotki standardowe – papier błysk lub matowy, niedrogie w produkcji. Jeśli zależy Ci na reklamie na dużą skalę, jest to przystępne cenowo rozwiązanie.
pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *