Masz już sklep internetowy? Korzystaj z płatności ratalnych i odroczonych

kup teraz zapłać później z ferbuy przez dotpay

W procesie uruchamiania sklepu internetowego należy zdawać sobie sprawę, że wielu klientów odstępuje od zakupu na etapie płatności, tzw. porzucone koszyki. Mają na to wpływ różne czynniki: skomplikowany tok operacji, wysokie koszty przesyłki i dostawy, brak powiązania z bankiem klienta.

Ważne jest zatem, aby wybrać takiego operatora płatności, który umożliwia nie tylko maksymalne skrócenie operacji, ale także oferuje największą liczbę kanałów płatności, w tym ratalne i odroczone. Takim operatorem jest Dotpay.

Ten operator jest mi szczególnie bliski, ponieważ na blogu #PracaBezSzefa powstała wtyczka WordPress Fast Micro Pay do mikropłatności SMS Premium i płatności online na blogu WordPress. Dzisiaj będzie więcej informacji o sklepie internetowym 🙂

Współczesny klient jest bardzo wymagający. Optymalizuje czas, ceni sobie bezpieczeństwo i wygodę. Z tego względu realizując zakupy online, klienci coraz chętniej wybierają szybkie płatności internetowe, zamiast tradycyjnych przelewów, czy płatności za pobraniem.

Płatności odroczone Ferbuy z Dotpay

eSprzedawcy wybierając operatora płatności muszą zwrócić uwagę na cały szereg czynników. Zapoznać się z wachlarzem usług, ale także sprawdzić, jak dużą gamę kanałów i metod płatności udostępnia dany operator na stronie wyboru metody płatności. Czym większa ilość tym mniejsze ryzyko, że klienci porzucą koszyk na etapie płatności. Dodatkowym atutem są płatności ratalne i odroczone.

Kanały płatności ratalnych przeznaczone są dla tych klientów, którzy w momencie zakupu nie dysponują wystarczającymi środkami na koncie bankowym, bądź nie posiadają karty kredytowej. Operacja przeprowadzana jest całkowicie online.

Niezwłocznie po uzyskaniu zgody banku operator przystępuje do rozliczenia transakcji, co stanowi zabezpieczenie dla sklepu. Do wyboru są możliwości zakupu na raty we współpracy z bankami, wymienionymi na stronie operatora.

Załóż konto w Dotpay:

logo dotpay

Kliknij tutaj i zarejestruj konto w systemie Dotpay.

Ważna informacja: Kliknięcie w link nic Ciebie nie kosztuje, ale mi może pomóc rozwijać wtyczkę Fast Micro Pay. Jeżeli zdecydujesz się założyć konto w Dotpay z powyższego linku, to zarobię na tym niewielką prowizję partnerską. Promuję systemy płatności, które okazały się dla mnie pomocne. Uważam, że system płatności Dotpay może się też przydać Tobie. Podejmij racjonalną decyzję. Prosiłbym, abyś nie wybierał bramki płatności co do której nie jesteś przekonany w 100%.

Badania Klientów, a płatności ratalne

Według badań ponad 60 procent klientów dokonujących zakupów w e-sklepach, chętnie reflektowałoby na płatności ratalne za zakupy o wartości powyżej 500 złotych. Uruchomienie opcji zakupów na raty wychodzi naprzeciw temu zapotrzebowaniu, dzięki czemu znacznie zwiększa się liczba klientów, a co za tym idzie – wzrastają zyski ze sprzedaży.

Dla kupujących system zakupu na raty online jest również korzystny.

Mogą oni bowiem dokonać zakupu nawet, jak wspomniano, nie dysponując w danym momencie wolnymi środkami lub kartą kredytową, ale także zakupić na raty towar lub usługę w przedziale cenowym od 300 do 20.000 złotych.

W przypadku płatności odroczonych mowa o przedziale cenowym pomiędzy 1, a 1000 złotych.

– „Procedura płatności ratalnej czy odroczonej jest komfortowa, szybka i bezpieczna, a dzięki niej można zrealizować swoje potrzeby nawet w sytuacji chwilowego braku gotówki. Rozwiązania takie zostały wdrożone, podobnie jak wygodne płatności z poziomu urządzeń mobilnych, czy w różnych walutach z prostego powodu, a mianowicie ze względu na potrzeby klientów. Dotpay rozwijając swoje usługi bacznie przygląda się trendom na rynku, prowadzi badania i analizy pozwalające nam nie tylko odpowiadać na pojawiające się potrzeby, ale i wychodzić im naprzeciw. Przykład, rozwiązania wspierające sprzedaż w kanałach omni- i multichannel” – mówi Ewelina Jurczak, Marketing Manager, Dotpay SA

Co dla eSprzedawców oznaczają płatności ratalne i odroczone na stronie wyboru metody płatności?

Odnosząc się do powyższego odpowiedź wydaje się być prosta. Czym więcej kanałów i metod płatności serwis udostępnia swoim klientom, tym mniej porzuconych koszyków i większa konwersja, co bez wątpienia ma wpływ na rozwój biznesu i zyski.

Artykuł powstał przy współpracy z Dotpay SA.
http://www.dotpay.pl/
ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, Polska
Telefon: +48 12 688 26 00

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *