Jak dostępne modele płatności wpływają na wyniki e-sklepów?

Jak dostępne modele płatności wpływają na wyniki e-sklepów?

Sektor e-commerce nieustannie rozwija się, wprowadzając udoskonalenie dla właścicieli sklepów internetowych oraz klientów ich platform. Nowoczesne rozwiązania oferują również dostawcy systemów płatności. Warto wiedzieć, jakie korzyści mogą przynieść proste i intuicyjne metody finalizacji transakcji.

Problem porzuconych koszyków

Klienci sklepów internetowych często rezygnują z dokończenia zakupów, jeśli proces sprzedażowy trwa zbyt długo. E-handlowcy starają się więc uprościć cały mechanizm do kilku, niezbędnych kroków. Efektywne rozwiązanie stanowi system one-site, polegający na osadzeniu modułu płatności na stronie e-sklepu w panelu, podsumowującym konkretną transakcję.  White Label poprawia komfort zakupów klienta. Dzięki niemu poruszanie się w obrębie witryny e-sklepu nie stanowi żadnego problemu. Jest to więc proste i wygodne rozwiązanie.

Ekspansja marki

Modele płatności dostosowane do potrzeb klientów stanowią ważne ogniwo w łańcuchu solidnej pozycji na rynku sprzedażowym. Dzięki nowoczesnym systemom można rozwinąć swoją ofertą dla zagranicznych konsumentów. Warto pamiętać, że każdy rynek wyróżnia konkretny model płatności, wiodący prym nad innymi opcjami finalizacji transakcji. Polscy klienci korzystają głównie z kart Visa lub Mastercard. Chińczycy rzadko jednak stosują środki tego typu. Profesjonalne usługi i atrakcyjne produkty mogą więc zostać niezauważone na zagranicznym rynku, jeśli właściciel e-sklepu ograniczy system płatności do kilku, mało popularnych narzędzi.

Konwersja

Wzrost zainteresowania marką zależy od wielu czynników, m.in. działań marketingowych. Właściciele e-sklepu muszą więc wprowadzać w obrębie swojej witryny różnorodne udoskonalenia. Modele płatności w istotny sposób wpływają na współczynnik konwersji, gwarantujący uzyskanie optymalnego ROI. Najbardziej efektywne rozwiązanie stanowi model one-click-payment. Wzrost konwersji odnotowują również sprzedawcy, oferujący swoim klientom płatności odroczone.

Chcąc stać się konkurencją dla innych marek, należy dostosować swoje działania do zapotrzebowania klientów. Warto zatem skorzystać z oferty dostępnej na stronie https://www.dotpay.pl/, by zwiększyć osiągane wyniki sprzedażowe.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontakt przez Facebook Messenger