Dlaczego szukanie biura lepiej powierzyć profesjonalistom?

Dlaczego szukanie biura lepiej powierzyć profesjonalistom?

Mogłoby się wydawać, że szukanie biura nie jest wielkim wyzwaniem, bo i kryteriów wyboru jest przecież relatywnie niewiele: powierzchnia, lokalizacja, możliwość podziału przestrzeni czy zaplecze, no i oczywiście cena. Ale czy to rzeczywiście wszystko, co trzeba sprawdzić? A może profesjonaliści są w stanie znaleźć jednak lepsze biura, niż by wynikało z takiej tylko analizy?

Przede wszystkim: lokale na wyłączność

Są takie biurowce, których administratorzy stwierdzili, że negocjowanie warunków z poszczególnymi potencjalnymi najemcami zabiera im zbyt dużo czasu i po prostu powierzyli zadanie wynajęcia powierzchni firmom zewnętrznym. Mówiąc wprost – eksperci z https://www.officelist.pl/ czasem są jedynymi, którzy zostali upoważnieni do przeprowadzania procedury poszukiwania najemców. Innymi słowy – warto przynajmniej przejrzeć ofertę takich firm, ponieważ tam mogą znaleźć się ciekawe powierzchnie biurowe, których po prostu nie można wynająć bezpośrednio.

Po drugie: kryteria ukryte

To będzie szczególnie ważne w przypadku osób, które biura szukają po raz pierwszy. Na samym początku pisaliśmy o pewnych kryteriach wyboru, ale w praktyce są one nieco bardziej złożone, ale ze względów praktycznych nie zawsze będą dokładniej opisane. Czasem chodzi o drobiazgi – takie jak to, czy kawę do pomieszczeń socjalnych zapewnia administrator (tak, są takie biura), czy tradycyjnie – każdy bierze ze sobą, co chce wypić. Inne jednak mogą mieć kardynalne znaczenie, bo na przykład adaptacje będą dopuszczalne, ale tylko w ograniczonym zakresie, co może uniemożliwić montaż pewnych elementów wyposażenia. Eksperci od wynajmu powierzchni biurowych zwykle mają takie informacje albo przynajmniej wiedzą, jak negocjować z wynajmującymi w takich sytuacjach.

Po prostu jest szybciej

Dla wielu wynajmujących to będzie koronny argument: bo samodzielne szukanie biura oznacza już nie godziny, a często nawet nie dni, ale tygodnie przeszukiwania mniej i bardziej konkretnych stron internetowych. Tymczasem wystarczy wejść na jedną tylko, żeby od razu mieć dostęp do naprawdę dobrych ofert. Oszczędność czasu jest warta prowizji dla pośrednika! A jeszcze trzeba dodać, że gdyby na liście idealnego biura jednak nie było – co się przecież zdarza – to wystarczy ekspertom zostawić swoją listę oczekiwań i numer telefonu: będą w stanie na bieżąco przeglądać oferty i wręcz szukać na rynku biura pod konkretnego klienta, a to zdejmuje z barków naprawdę spory ciężar.

Warto za to zapłacić

Oczywiście, że usługi pośrednictwa będą płatne. Z drugiej strony – to nie są astronomiczne kwoty, a pewność takiej transakcji jest wyższa. Mniej stresu, skrócony czas poszukiwań i możliwość zadania pytań osobie, która na rynku powierzchni biurowych zna się doskonale, to zawsze coś, za co warto zapłacić, tym bardziej że to przecież również część kosztów prowadzenia działalności.

pozycjonowanie stron w projekt marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontakt przez Facebook Messenger